- Cunoașterea formelor de organizare juridică ale societăților comerciale din România;
- Identificarea situațiilor ce solicită negociere;
- Capacitatea de a aplica strategii de negociere;
- Folosirea metodelor de analiză a costurilor;
- Identificarea categoriilor de risc;
- Folosirea metodelor de management al riscurilor;
- Cunoașterea instrumentelor folosite în analiza pieței;
- Cunoașterea etapelor parcurse pentru deschiderea unei firme;
- Capacitatea de a identifica și planifica investițiile necesare pornirii unei afaceri;
- Cunoașterea principalelor modele de management folosite în proiecte;
- Identificarea funcțiilor managementului;
- Cunoașterea distincției risc intern-risc extern;
- Cunoașterea principalelor strategii de negociere.
- Veți identifica mai ușor domeniile în care să vă dezvoltați o afacere;
- Alegeți și gestionați corect deciziile privind înființarea și dezvoltarea afacerii;
- Identificați cu ușurință noi oportunități de afaceri;
- Veți ști să administrați propria afacere;
- Veți ști cum să recrutați personal implicat în afacerea voastră;
- Veți ști să comunicați cu angajații și partenerii de afaceri;
- Vei ști cum să planificați activitățile și să trasați responsabiliăți;
- Veți ști să elaborați un plan de afaceri;
- Veți ști cum să elaborați un buget corespunzător începerii unei afaceri.